kami gadoh+baek+gadoh+baek selama :

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 14, 2010

~my life..souL..&....

"Ya Allah,ketika aku menyukai seorang teman,ingatkanlah aku bahawa di dunia ini tak akan pernah ada sesuatu yang abadi..Sehingga ketika seseorang itu pergi meninggalkan aku, aku akan tetap kuat dan tegar kerana aku bersama Yang Tak Pernah Berakhir, iaitu cinta Mu Ya Allah.."

:)

*kawan mmg penting..tp untuk certain case,kawan xdiperlukan lg..kawan yg btol2 sejati je yg faham apa i2 PERSAHABATAN..yg xfhm,juz let be..kamo yg plg jauh,tapi kamo ttp ada disitu..*

p/s: smoga kamo juga tabah wahai roslan johari..setiap dari kita akan diuji..moga ujian besar ini mnjadikan kamu lebih matang hadapi setiap kemungkinan dalam kehidupan..amiin..^^jieha tau citer sbnr,,mmg xde kne mngena pon ngan abah or waris2 kita..tyme jieha msej tu,mmg jieha da tau da..juz asking kot2 la lan nak share..but,its ok..btw,u should be STRONG..mkn biskut TIGER bnyk2 ye.. :) ^^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...