kami gadoh+baek+gadoh+baek selama :

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 18, 2010

MBA : again!



"jika berlaku konflik antara pilihan kita sebagai anak dan pilihan ayah,maka rendahkanlah diri untuk berbincang dengan ayah. jika persetujuan tidak dapat dicapai maka mengalah lah kepada ayah...."


hmmm..
uwaaaaaaaaaaaaaaaa...
abah,along mintak maaf..

abah memang marah semarah marahnye semalam..
patotnye..today is the day..
hari untuk daftarkan diri..
tapi saya?
maseh di sini.. :((

dan itulah keputusan saya..
walaupon sepatutnye saya lebih baek mengalah dengan pilihan abah..
tapi saya..?hmm..
:((

saya harap,mudah2an ada la rezeki untuk saya dapat keje..
saya tahu,abah marah sebab risau kalau2 dalam setahun setengah ni,masa saya terbuang begitu je..
tapi,insyaallah..mudah2an saya dapat keje lebih cepat..

"Turn to Allah
He's never far away
Put your trust in Him
Raise your hands and pray
Ya Allah
Guide my steps, don't let me go astray
You're the only one who can show me the way.."

3 comments:

Yuyun@HanLeeYun a.k.a. KuLaT_NaKaL said...

sedih je bunyinye...

green kryptonite said...

eemmm berat jgk
apa kata jie yakinkan ayah jie
buat tempoh 3 bulan ke 6 bulan ke
utk jie berusaha dptkan keje
~kwn2 & saya akan tolong kamu dptkan keje~
klo xdpt gak,jie teruskan pilihan ayah jie
emm bernas ke idea ni hehe
papepun org tetap sokong keptsan jie walaucmnapun ^_^

najihah mz. said...

kulat nakal : hahahaha..agak sedih la kot..

green : thanx chah..rzki ada kat maner2 kan..
insyaAllah ade la tu kan..cepat atau lmbt je..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...