kami gadoh+baek+gadoh+baek selama :

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 20, 2011

saya yang lincah,celupar dan comel..hahahaha

*skchukai-6bestari-2000*

best giler kan tyme muda-muda dulu..kalau la masa tu boleh putar balik kan,bestnye la kalau stop kat zaman ni..hahaha..budak-budak kan maner tau ape..maen kejor-kejor,lumba basikal,sorok buku orang..mase la ni sume nye..sebab kelincahan yang tak seberapa plus dengan keceluparan mulut yang ada kadar saje,darjah 1 pon dah kene tumbuk..hahahaha..tak kisah la tu,dah jadi kenangan terindah dah pon..

p/s : ridhuan!sampai mati aku ingat kau tau..hahahahahaha..bestnye la penumbuk ko dulu..hahahaha




see! aku la yang paling kechik..hahahahaha

masing-masing pinjam baju skandal..hahahaha..tyme ni ambik kesempatan baek punye..mentang-mentang la tyme ni ada peminat,teros gode2 nak pinjam baju melayu tu..konfem la dapat..nasib baek muat..haha


mini gathering-aku jugak yang mantain kechik dari diorang ni..haha..ni pic last year punye..



hoh0.. ni la sahabat baek dunia akhirat..ada mase mesti lepak sama-sama..yang pakai baju kelabu tu kan,dulu die suke ponteng skul..panggil die mohsin yang gedik..hahaha..yang baju belang-belang tu,inchik zali..die selalu kene buli dulu-dulu..tapi tak sangka,yang dibuli dan yang membuli sekarang dah jadi kawan baek..hahaha :)
*kitorang lepak kat gerai je*






-----------------> rindu korang!sayang korang ketat-ketat..muuuuaah..hahaha..gedik!





2 comments:

zalizalu said...

hahahahahaha..... kelakor la zaman skolah2 dlu.... bila nk lepak ag?

:: katajieha :: said...

raye weh raye.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...