kami gadoh+baek+gadoh+baek selama :

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 3, 2010

~saya BUKAN PELUPA cuma tak bape ingat je..~


haha..
yoyo oooo je tajuk entry nie..
tp betul la wei..
saya bukan pELUPA..
cuma xingat sket je..
haha..
~pelupa la tu cik jieha ooiii~~

penah x korang niat nak bt something kat satu tmpat.
then, bile korang smpai kat tmpt tu..
korang xingat da nak bt ape??

penah x korang tggalkan spec korang kat satu tmpat a.k.a merata2..haha..
tp at last, xtau + xingat kat maner??

penah x korang rase,
korang mmg btul2 yakin da ltak contact lens case dlm beg..
tp at lst,xde n smpai skrg korang xtau case tu kat mner..
dgn cntact lens skali ilang..huhu..

penah x mmg lost letak dompet kat maner??
i/c..kad bank..+ duet yg bnyak sume dlm tu???
smpai korang jd pokai untuk sketika??


uwaaaaaaa..
saya tension teramat ngan kdaan saya skrg..
makin terok sakit pelupanya..
nsib baek jalan nak blik umah ingat lg..
klu x, merempat la ku dtepi jalan..
hukhuk..


then,saya usha la web2 yg berkaitan ngan "penyakit misteri" ku ini..
haha..misteri la sgt..
jom share!!


*dikenali sebagai DIMENTIA a.k.a nyanyuk~saya yakin saya bukan nyanyuk ye..sob2..~
*PRE senile dementia : untuk org2 pelupa sperti saye..~skurg2nye baru pre..~

*punca:
-kematian sel otak + otak stat kecut ~sebab umo da lebih 20..cian sy..huhu~
-kekurangan vitamin B1 ~ ini sy akui,bukan stakat B1 je..sume jnis vtmin sy kurang..haha~

*tanda2:
-hilang daya ingatan~xdpt ingat bnda yg baru je jd..~
-fungsi otak merosot~pergerakan jd lmbt n lemah di kaki~
-hilang kbolehan asas~ni da pringkat trok daa~

*jnis2 lupe :
-lupe scr spontan~ni sbb cuai~saya yakin maseh dlm ktegori ni!!haha
-sindrom otak pasca traumatik~gegaran kat otak mybe sbb xcident~sy xpnah xcident ye..
-sindrom otak organik~sbb dadah,ambik alkohol blebihan n overdos mdicine~sy xpenah mbik dadah..~sila maklomkan pada semua~haha

moral of da story: najihah bukan pelupa tapi C.U.A.I..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...