kami gadoh+baek+gadoh+baek selama :

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 29, 2009

jalan terus ke depan ye kawan2..

..hmmm..count da day!!several days lg nak masok taon baru..memandang ke depan tanpa menoleh ke belakang itu juga perlu kadang2..untuk certain case laa..i wanna move..segala entry pasal mr.dealova akan didelete n dihapuskan..takde lg bukti cintan cintun lepas nie...macam ibu cakap, hidup kne teros..xleh mengharap pada orang laen terlalu banyak..kite kne usaha sendiri tuk bangun n maju ke depan..yang lepas tu, akan dijadikan pengajaran..anggap la ni satu ujian untuk jadikan kite lebih matang dan kuat hadapi hari2 yang mendatang..

semua orang ada masalah tapi, bergantung pada diri sendiri untuk hadapi masalah tu..ada yang nampak tenang walhal jiwa kacau..ade jugak yang nampak down sgt2 sebab xboleh nak handle masalah tu dengan baik..mengadulah pada Tuhan sebab Dia yang lebih mengetahui..hidup ni xsemuanye ada kegembiraan, tp setiap kesedihan tu haruslah dihadapi dengan cara yang lebih positif..

air mata hanya untuk orang yang lemah...??? tak..menangis tu perlu jugak kadang2..tapi jangan selalu..air mata boleh legakan kita..dengan syarat,bangun balik lepas tangisan tu..melangkah maju ke depan..yang lepas jgn dikenang..mungkin ada hikmah pada setiap kegagalan..jadikan ia sebagai pengalaman hidup yang berharga..bak kata pepatah.yang baek jadikan tauladan.yang buruk jadikan sempadan..

untuk diri sendiri, moga lebih tabah hadap setiap dugaan..mudah2an 2010 mendatangkan lebih banyak kegembiraan dan kebahagiaan..untuk kawan2 kesayangan, jalan terus ke depan..2009 tinggalkan kite dengan pelbagai kenangan..biarlah 2010 datang bersama2 keberkatan dan keredhaan berpanjangan..

terima kasih untuk setiap yang baek dan buruk sepanjang 2009

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...