kami gadoh+baek+gadoh+baek selama :

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 3, 2009

maaf...

ari nie,
aku belajar sesuatu..
sesuatu yang aku sendiri berat untuk lafazkan..
hmmm..
setelah 2x aku biarkan hp ku bermissed call..
kali ke3, aku perlu berterus terang..
aku tau,xbaek buat org tertunggu2...
lalu...
bermulalah..
perasaan bersalah..
yang membuak-buak...

sebenarnya,
baru aku tau..
bukan senang tuk berkata
"TIDAK"
mungkin, keputusan tu akan mengecewakan die..
even die cakap ''xpe2.."
tp..
kenapa aku plak yang rase teramatlah bersalah???

tu pilihan pertama,
tp tu jugak la pilihan yang aku terpaksa rejek..
even selama ni aku percaye yang
FIRST CHOICE IS DA' BEST..
tp ari nie..???

yang aku harapkan..
pilihan kedua yang aku buat tu
adalah yang terbaik..
mudah2an ade hikmah disebalik sume nie..
amin..

ya Allah..kenapalah aku rase bersalah yang teramat nie???

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...